Poštovné je u jednotlivých objednávek individuální, to je počítáno systémem eshopu dle váhy, objemu zásilky a dle zvolené přepravní služby. Zboží je možné zaslat jak na dobírku, tak levněji bez doběrečného, tj. s platbou předem.
Způsoby úhrady objednávky
-
Dobírkou - hotově
Zboží zaplatíte při převzetí přímo doručovateli - v hotovosti. Nejrychlejší způsob vyřízení objednávky, avšak s nutností míti u sebe hotovost pro kurýra. Pokud však máte uhrazen balíček předem, může Vám jej převzít např. soused apod. Oproti platby předem je poplatek navýšen o doběrečné.
-
Platebním převodem - bezhotovostně
Zboží zaplatíte předem převodním příkazem na náš bankovní účet vedený u ČSOB (také pro slovenské zákazníky máme účet u ČSOB SK). Faktura k úhradě Vám bude zaslána jakmile bude zpracována. Zboží zasíláme po připsání platby na náš účet, vyřízení objednávky se tak o několik dnů prodlouží, v závislosti na rychlosti zadání příkazu a převodem platby mezi bankami. Oproti platby dobírkou je poplatek snížen o doběrečné, doprava je tudíž levnější.
-
Hotově - osobní odběr
K 1.5.2017 jsme s okamžitou platností ZRUŠILI možnost vyzvednutí objednávek osobně ve skladu. Důvodem bylo zejména nerespektování zákazníků podmínek pro vyzvedávání objednávek, zejména pak výdejní doby ve skladu.
Způsoby dopravy zboží
-
Kurýrní služba GPL
- kurýrní služba Vám zaveze balíček až domů, nebo do práce apod. Objednávku můžete zaplatit platebním příkazem předem na náš účet nebo v hotovostii přímo řidiči, který Vám balík přiveze. Je zapotřebí být na telefonu a adrese uvedené v objednávce v den převzetí balíčku.
- webové stránky kurýrní služby: www.baliky.cz
- vyhledávání balíku dle jeho čísla: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx . Číslo balíčku obdržíte emailem, jakmile bude zásilka odeslána.
- zákaznické centrum: +420 951 277 777 (po-pá 8:00 - 17:00hodin)
Výdejní místo GEIS - GPL
- obdoba dodání České pošty. Balíček si můžete vyzvednout na jednom z 500 výdejních míst po celé české republice. Tato výdejní místa mají většinou prodlouženou výdejní dobu, neboť se jedná o trafiky, PNS apod.
- Seznam výdejních míst: http://www.geispoint.cz/#vydejnimista
- tato služba je volitelná jen u platby předem
- číslo výdejního místa si zákazník vybírá automaticky před odesláním objednávky. Kód výdejního místa se nám vygeneruje jako jeho dodací adresa.
Kurýrní služba PPL
- je vhodná jen pro malé balíčky do ruky. Větší balíky vozíme jen s kurýrem Geis.
- kurýrní služba Vám zaveze balíček až domů, nebo do práce apod. Objednávku můžete zaplatit platebním příkazem předem na náš bankovní účet nebo v hotovostii přímo řidiči, který Vám balík přiveze. Je zapotřebí být na telefonu a adrese uvedené v objednávce v den převzetí balíčku.
- webové stránky kurýrní služby: www.ppl.cz
- vyhledávání balíku dle jeho čísla: www.ppl.cz . Číslo balíčku obdržíte emailem, jakmile bude zásilka odeslána.
- zákaznické centrum: +420 840 775 775 (po-pá 8:00 - 17:00hodin)
Česká pošta
- S Českou poštou nejezdíme a jezdit nebudeme. Velká byrokracie a nespolehlivost české pošty je roky stále stejná. Navíc pobočku České pošty bohužel nemáme v obci sídla našeho expedičního skladu - proto s Českou poštou nejezdíme.